• وبلاگ : پرواز
  • يادداشت : موضوعي براي فكر كردن ...
  • نظرات : 13 خصوصي ، 19 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    خواهر بزرگوارم سلام

    اجازه بدهيد مختصراً به چند نكته درباره نوشته زيباي تان اشاره اي داشته باشم :

    1- فاطمه (س) خود درياي معرفت توحيد بود و اگر فاطمه ( س) فاطمه (س) شد در پناه همين معرفت به توحيد و زندگي بر محور آن بود .

    2- فاطمي بودن يعني موّحد بودن و براي موّحد بودن بايد خدا را تا مقداري كه مقدور ظرفيت علمي ماست شناخت.

    3- كار معرفت از بالا آغاز مي شود و كار اطاعت از پائين . يعني اينكه تا كسي خدا شناس نشود وليّ خدا را نخواهد شناخت و در اطاعت نيز تا مطيع وليّ خدا نباشد مطيع خدا نخواهد بود، اما بايد دانست كه دايره اطاعت بر محور معرفت مي گردد .

    4- بايد خداي بزرگ را بر اين نعمت شاكر باشيد كه اگر فاطمي نيستيد ( البته اگر ) ، به فاطمي نبودنتان آگاهيد و براي فاطمي شدن ( يا به تعبير بهتر الهي شدن ) تلاش مي كنيد . واي بر حال امثال من كه الهي نيستند و از الهي نبودن خويش هم ناآگاهند و بدتر اين كه خويش را الهي و علوي و فاطمي هم ميپندارند . بدا به حالشان كه حق فرمود : ( ان الله لا يحب كلّ مختال فخور )

    ميلاد اسوه اهل ايمان ، سيده زنان عالميان ، فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر بر شما خواهر گرامي ام و مادر مكرمه تان خجسته باد .

    از خدا مي خواهم تا در پرتو فيض اش به معني حقيقي كلمه موّحد گرديد تا فاطمي شويد ، فاطمي بمانيد و فاطمي به لقاء محبوب فاطمه (س) بار يابيد و شفيع جاماندگاني مانند من باشيد .

    يا حق

    پاسخ

    سلام . خيلي جالبه که حتي نظرات شما هم براي من آموزنده اس . دستتون درد نکنه . از شماره 3 خيلي خوشم اومد . خيلي جالب بود . تا حالا به اين موضوع فکر نکرده بودم . درباره ي شماره 4 هم ايشالا خدا کمکم کنه تا بتونم تلاش کنم . وگرنه اين آگاهي هم به هيچ دردي نمي خوره . منم تولد حضرت فاطمه رو تبريک مي گم ... و از دعاي خوبتون هم ممنونم ... يا علي ...